vrijdag 5 augustus 2011

Model voor een dag?

Dames en heren, appelen en peren, Toni&Guy is nog steeds op zoek naar durvers (en zelfs niet-durvers) die graag eens model voor een dag willen zijn. Op 17 oktober 2011 houden ze een castingdag in Antwerpen.


Wat mag dat kosten?
Helemaal niets, lieverd! Jullie lezen het goed! Helemaal niets, rien, nada, noppes.
Mail naar: acadamy@toniandguy.be voor een afspraak of bel naar 03/4702000 en vraag naar Jill of Frances. 

Toch niet overtuigd?
Hier kunnen jullie over mijn ervaringen lezen.
En hier kunnen jullie lezen over de ervaringen van Tess van Stare at this (maar stop niet daar hoor, ze heeft een erg leuke blog!).

Als ik niet moest werken, stond ik als eerste te huppelen aan de deur van het nieuw salon. Dus durvers, en niet-durvers, ik ben alvast jaloers!

2 opmerkingen:

  1. Ja echt gewoon doen! De kappers zijn er super vriendelijk en ik vind mijn nieuwe haar geweldig :D Kan het zeker aanraden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat durf ik dus echt niet! Heb al vanalles met mijn haren geprobeerd maar nu blijven ze lekker simpel. 't Is goed geweest.

    BeantwoordenVerwijderen