dinsdag 9 augustus 2011

EOTD - Poison Ivy

Een paar weken geleden kocht ik de nepwimpers van de Papagena collectie van Catrice. Met wat aanmoediging van vriendinnen bedacht ik deze look:



De wimpers zitten een beetje scheef, maar ik was het beu om met een wattenstaafje in mijn eigen te porren dus nam ik genoegen met dit. 

De producten die ik gebruikte:
- eyeshadow base van Essence uit de You Rock! LE
- MAC e/s in Lucky Green: binnenste hoek bewegend ooglid
- MAC e/s in Humid: buitenste hoek bewegend ooglid
- MAC e/s in Dark Indulgence LE Semi-Precious: crease
- MAC e/s in Vex: highligher
- Gosh Let's Twist Eyeliner in Kamikaze : onderste oogrand, binnenste hoek
- NYX: onderste oogrand, buitenste hoek
- Gosh Let's Twist Eyeliner in Carbon black: bovenste oogrand

De lijm die in de verpakking van de wimpers zat, is echte brol. Ik gebruike de duo-lijm van Inglot om de wimpers vast te zetten. Je brengt een dun laagje aan op de nepwimpers, wacht 30 seconden en zet dan de wimpers aan.

Wie van jullie heeft al met nepwimpers gespeeld? 

1 opmerking: