maandag 8 augustus 2011

Thomas Sabo

Dankzij Sumo PR mocht ik afgelopen vrijdag naar het event van Thomas Sabo tijdens De nacht van het Zoute te Knokke. Daar zag ik de herst/wintercollectie 2011 and let me tell you, ik stond met momenten te kwijlen voor de vitrines. Vooral een supermooi keramieken horloge had mijn aandacht getrokken. 

Courtesy from Thomas Sabo
Natuurlijk was er nog veel meer moois te bewonderen. Ik denk dat het voor de verkoopsters nogal een zicht moest geweest zijn want ik liep van de ene vitrine naar de andere vitrine, dwars door de winkel, al oohs en aahs slakend met het vriendje in mijn kielzog. Gelukkig was ik nog zo slim geweest om mijn fototoestel aan het vriendje te geven zodat hij foto's kon nemen want ik was te druk bezig met het bewonderen van de juwelen. Dus dankzij het vriendje kunnen jullie nu meegenieten:


Is deze blaadjesring niet prachtig?




1 opmerking: