dinsdag 2 augustus 2011

Geshopped: O.P.I.

Zoals jullie al in een vorige post konden lezen, heb ik me een aantal O.P.I. nagellakjes aangeschaft in New York. De kleuren Jade is the new black, Miami beet, Last friday night en Stranger tides kocht ik bij Duane Reade voor 8,50 dollar (ongeveer 6 euro), Panda-monium pink en Brisbane bronze kocht ik bij Nordstrom voor 7,97 dollar (ongeveer 5,7 euro) en bij Sephora scoorde ik Traffic stopper copper voor 9,50 dollar (ongeveer 6,8 euro). 

Brisbane Bronze

Jade is the new black

Last friday night

Miami beet

Panda-monium pink

Stranger tides

Traffic stopper copper

De combinatie van Brisbane bronze en Traffic stopper copper is echt cute!



Voilà, zeven lakjes op zeven dagen. Ik had er nog veel meer willen kopen, maar gelukkig was het vriendje the voice of reason. Verder was ik ook doodsbang dat de flesjes zouden breken in mijn koffer. Blijkbaar was dit geen ongegrond vrees want een aantal spullen (maar gelukkig geen glazen flesjes) zijn kapot gegaan of zwaar beschadigd geraakt tijdens de vlucht. Zoals ik al zei: nooit meer Delta!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten