donderdag 18 augustus 2011

Live in the moment

Deze week is voor mij echt een rotweek. 
Ik heb heel wat slecht nieuws te verwerken gekregen en gisteren heb ik een beslissing genomen waarmee ik mijn leven een beetje terug in handen zou krijgen. Blijkbaar was dit wel een goede beslissing want voor het eerst in een tijdje heb ik weer een nachtje slaap gehad en had ik eindelijk weer zin om buiten te komen. Normaal shop ik me onnozel wanneer ik me slecht in mijn vel voel, maar de laatste weken zat er geen fut meer in. Op een korte stop bij de MAC in Knokke na, heb ik niks, nada, noppes geshopped. Maar vandaag ging het dus stukken beter, en om eerlijk te zijn: ik heb de schade ingehaald en ook wat schade berokkend. 

De eerste winkel waar ik binnen ging was Planet Parfum. De fall collectie van Chanel is namelijk sinds gisteren te koop en ik had gehoord dat een groot deel ervan reeds uitverkocht was. Tijdens de Nacht van het Zoute had ik al de kans gehad om de producten te swatchen dus ik wist wat ik wel en niet wou. De geruchten waren blijkbaar niet meer dan dat, geruchten. Alles was nog in voorraad, inclusief het zo begeerde lakje Péridot, maar deze liet ik wegens niet mij liggen. Wat ik dan wel kocht? Twee Illusion d'Ombre oogschaduws in Ébloui (donker koper) en Illusoire (zwartig paars). Terwijl de verkoopsters in haar schuif zocht naar de producten, dwaalde mijn blik richting het schap van OPI. Eén lakje stond daar zo braaf te schitteren en zag er zo prachtig uit. En dus kwam OPI Ink mee met mij naar huis.

Staaltjes zijn altijd welkom

Mijn volgende stop was mijn nummer 1 feel good winkel: Lush. Lush begint niet voor niets met de L van liefde! Lovely Lushie Saskia was super behulpzaam. My goodies waar jullie heel binnenkort reviews over kunnen lezen:


Ik was precies nog niet volledig uit geshopped want toen ik de Ici Paris XL passeerde, besloot ik snel even binnen te springen om een nieuw Tweezerman setje te kopen. Mijn oude Tweezerman had namelijk besloten om op vakantie te gaan. Ofwel heb ik hem gewoon misplaatst. Dat kan ook. Mijn meest recente tik, namelijk Chanel n°5 gaan testen, stak zijn kop op en het duurde even voordat ik tot het besef kwam dat ik al een fles Chanel n°5 had. Ik ben tot over mijn oren verliefd op de geur en al snel stond ik te snuffelen aan een stuk Chanel n°5 zeep. Bon, deze vloog dan maar ook over de toonbank. Ik checkte snel of er nog genoeg voorraad van de fall collectie van Chanel was, en inderdaad, ook hier was alles nog aanwezig.

Ook hier zijn staaltjes welkom

Toen ik zag dat het weer begon over te trekken, begaf ik me richting het Grand Bazar shopping centre voor wat indoor shopping. Ik hoopte nog wat spullen van de Backstage Ballerina LE van Essence en/of de Modern Muse LE van Catrice te kunnen swatchen, maar ik trof enkel zwaar geplunderde rekken aan. Jammer. Ik was echter nog niet volledig uitgewinkeld en wandelde door de rayons. Mijn nagellak remover was op, dus keilde ik een fles dissolvant van Diadermine in mijn winkelmandje. Mijn droogshampoo was ook aan vervanging toe. Deze belandde ook in het mandje, zij het een exemplaar van een ander merk dan ik gewoonlijk gebruik. Bij het schap van Maybelline trokken de Color Sensational Lusicious Lipglosses mijn aandacht. Jup, ook hiervan vloog een exemplaar in mijn winkelmandje. Ik eindigde met een fles Perfect Clean van L'Oréal. 


Zo. Ik denk dat ik mezelf een no buy gaan opleggen. Hoewel ik zo stiekem toch nog eens een zaterdag naar Breda wil gaan. Niet te vergeten dat ik binnenkort voor mijn herexamen naar Gent moet en dus binnen een straal van een halve kilometer van mij favoriete MAC-store vertoef. Dit zal nog moeilijk worden.

3 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat het niet te serieus slecht nieuws was ! En dat alles wat in orde komt/gekomen is
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twas een opeenstapeling van slechte berichten. Maar beetje bij beetje is het in orde aan het komen.

    BeantwoordenVerwijderen