woensdag 24 augustus 2011

Mijn bescheiden M.A.C. stash.

Ik heb de afgelopen weken een aantal mailtjes gehad waarin er gevraagd werd om een blogpost te maken over mijn M.A.C. stash. In alle eerlijkheid, mijn M.A.C. stash is niet zo groot! Misschien wel wat groter als die van de gemiddelde vrouw, maar in het bloggerwereldje heb ik een mini-stash. Dit komt omdat ik maar sinds oktober/november 2010 producten van M.A.C. ben beginnen kopen. Hiervoor bestond mijn stash uit één mineralize e/s: Odd Couple. Ook al woonde ik zo dicht bij een M.A.C. winkel, ik geraakte maar niet over mijn drempelvrees heen. In de M.A.C.-store in Antwerpen voelde ik me als een olifant in een porseleinwinkel. Hoe mooi ik de producten ook vond, het ongemakkelijk gevoel dat ik kreeg zodra ik in de store binnenstapte, woog er niet tegenop. In oktober 2010 begon ik in Gent te studeren. In november begon de obsessie. Zie hier mijn stash:


- brush cleaner
- wipes
- borstels: 134 (poederborstel), 116 (blushborstel), 195 (concealerborstel) en 316 (lipborstel)
- 2 pro-palettes met daarin: club, greensmoke, vex, plumage, humid, lucky green, shroom, vanilla, phloof!, shale, naked lunch, mulch, fig.1, charchoal brown, sable, amberlights, steamy, digit, passionate, gesso en goldmine.
- Caviar dreams palette (Champale LE)
- Valiant quad (WonderWoman LE)
- Mineralize e/s in odd couple
- Semi-precious e/s in dark indulgence (LE)
- Venomous Villains e/s in she who dares (LE)
- MSF in Soft and Gentle, Petticoat (In the groove LE) en Pink Power (WonderWoman LE)
- Opulash mascara in Army of Amazones (WonderWoman LE)
- Technakohl Liner in Earthline
- Lipgloss in Emancipation (WonderWoman LE)
- 3 lipsticks in: Summer Shower (Fashion Flower LE), Quite Cute (Quite Cute LE) en Cockney
- Plushglass in I<3U (Quite Cute LE)
- Venomous Villains nail lacquer in Mean & Green (LE)
- Select cover-up in NW20
- Mineralize blush: Warm Soul en alle blushes van Quite Cute LE: Giggly, Sakura en Miss Behave
- Studio Fix Powder + Foundation in NW20
- Magically Cool Liquid Powder in Truth & Light

Zoals jullie kunnen zien, koop ik geregeld spullen uit de limited editions. Vaak zijn dit ook echte juweeltjes die je niet zo gemakkelijk ergens anders kan vinden (denk groene lippenstift, gouden blush,...). Vanaf september gaan er weer een aantal limited edition lijnen uitkomen waarvan M.A.C. Me Over me het meest aanspreekt. 

The obsession continues, hehe.


edit: niet op de foto want gekocht na het nemen ervan: fix+ spray

3 opmerkingen:

  1. Ik vind dat je toch wel al een deftige collectie hebt! Hun limited editions zijn wel altijd mooi hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hehe, dank je wel. Die limited editions zijn mijn ondergang. Ze smijten dit jaar wel serieus met LE's. Ik kan het niet meer bijhouden.

    BeantwoordenVerwijderen