woensdag 10 augustus 2011

Mini-haul M.A.C.

Ik hou van mijn M.A.C. pro-palettes. Maar ik vond toch dat er iets ontbrak. Ik heb vooral neutrale, brave kleuren in mijn pro-palettes. Op naar M.A.C. dus. Natuurlijk vind ik bij M.A.C. altijd nog iets anders dat ik wil hebben. In mijn mooi M.A.C.-zakje zatten:
- refills in passionate, digit, steamy en gesso
- fix+ spray



Steamy

Gesso die om een of andere reden nauwelijks kleur afgeeft

Passionate

Digit

De pro-palette refills kostten € 11,50 per stuk, de fix+spray kostte €16. 

Welke kleuren oogschaduw gebruiken jullie het liefst?

2 opmerkingen:

  1. Mijn absolute favoriet van Mac is Trax, een prachtige paarsachtige kleur! Mooi! Laat je weten wat je van de Fix&Spray vond? Daar ben ik benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trax staat op mn verlanglijstje maar om één of andere reden vergeet ik steeds er eentje mee te pakken. Dit weekend ga ik de spray uitgebreid testen :)

    BeantwoordenVerwijderen