zaterdag 6 augustus 2011

Lush wants you!

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar telkens ik bij Lush binnenstap, denk ik: hier zou ik wel kunnen werken. De sfeer is er altijd happy happy happy, de lushies zijn altijd vriendelijk en behulpzaam en niet te vergeten, het ruikt er altijd naar lekkere Lush-producten. Wel, voor degenen die net zoals mij zichzelf wel als lushie zien, heb ik goed nieuws: Lush is op zoek naar een trainee-manager. 

Wat houdt dit in? 
Je wordt opgeleid om op termijn als manager een eigen Lush-filiaal te leiden. Waar dit filiaal gaat komen staat nog niet vast, maar je kan steeds als trainee aanblijven als de afstand naar het nieuw filiaal voor jou te ver is.

Wat vragen ze?
Qua diploma wordt er niet moeilijk gedaan. Lush is op zoek naar gedreven mensen, die achter de producten en filosofie van Lush staan, vloeiend Nederlands spreken, alsook een mondje Frans en bereid zijn om voltijds te werken.

Wat moet je doen?
Je kan op drie manieren contact opnemen met Lush om je kandidaat te stellen:
- via de facebookpage van Lush
- via mail: lush.antwerpen@gmail.com
- via telefoon: 03 231 38 69

Waag jullie kans en hopelijk wordt één van jullie de volgende lushie!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten