maandag 1 augustus 2011

Geshopped: Inglot Freedom System Palette

Doordat ik elke dag van onze trip naar New York Inglot moest passeren, begon het serieus te kriebelen om er eens binnen te springen. De laatste avond begon het heel hard te regenen en besloot ik dat het toen een goed moment was om even shelter te zoeken bij Inglot. Na een paar minuten hield het al op met regenen maar de eyeshadows stonden zo mooi te schitteren en zagen er zo ah-maze-balls uit dat ik een half uur braaf bleef wachten op een MUA. Samen met het vriendje stelde ik dit palette samen:



De refills hebben geen naam maar een nummer dus een lijst van nummers hier posten vind ik een beetje onnozel. Maar als iemand van een bepaalde kleur het nummer zou willen weten, zal ik het wel in een comment posten. De kleuren komen in 3 afwerkingen, namelijk matte, shine en pearl. De refills zelf zijn ofwel rond ofwel rechthoekig naargelang het palette je kiest. Er zijn palettes voor 2, 3, 5, 10, 20 en zelfs 40 refills. Zoals jullie kunnen zien, koos ik voor een palette met 10 rechthoekige refills. Ik betaalde hiervoor 50 dollar, ofwel ongeveer 35 euro. Dit is een absoluut koopje als je weet hoe gepigmenteerd de kleuren zijn. Met één vingerveeg kreeg ik dit resultaat:














Wat ik ook leuk vind aan de Freedom System Palettes is dat het dekseltje en het eigenlijke palette gemagnetiseerd zijn waardoor je verschillende palettes op elkaar kan stapelen. Handig much? 

In België is jammer genoeg nog geen Inglot-filiaal. Voor degenen die zich graag zo'n palette, of andere Inglotproducten, zouden willen aanschaffen, is een citytrip naar Amsterdam aangeraden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten