donderdag 11 augustus 2011

The Body Shop - Brazil Nut

Ik sprong een tijdje terug even bij the body shop binnen om een paar producten van de LE Papaya lijn te testen. Om een woord te gebruiken dat het vriendje altijd mompelt wanneer hij van mij aan een product moet ruiken: chemisch! Neen, dit rook echt niet lekker. Zelfs als iets niet natuurlijk ruikt, kan het nog steeds lekker ruiken, maar dit product rook vies. Ik snuffelde dan maar verder aan andere testers en in de sale-hoek vond ik eindelijk een geur die me aansprak: Brazil Nut.

Een brazil nut is bij ons gekend als paranoot. Paranoten vind je terug in studentenhaver en zijn een bron selenium, vitamine E, ijzer, magnesium, zink en calcium. Nothing but goodness! 

De Brazil Nut-lijn van the body shop bevat de volgende producten: moisture mask, zeep, shower cream, whip body lotion, body butter, lip butter, body scrub en difine & no-friz (voor krullend haar). Ik kocht de body scrub voor €10 in plaats van €16 en de shower cream voor €4 in plaats van €6. De geur kan ik het best beschrijven als tiramisu met een vleugje karamel. De scrub ruikt wel wat sterker dan de shower cream. 



De scrub ruikt niet alleen fantastisch maar ziet er ook jummie jummie uit. Mijn katten dachten waarschijnlijk hetzelfde want net nadat ik deze foto had genomen, doken beiden met hun fluffy snoeten in de pot. Grote paniek natuurlijk maar gelukkig kregen ze niets binnen. Die onnodige stress moet nu natuurlijk weggespoeld worden met een ontspannend bad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten