donderdag 4 augustus 2011

Tip: Burt's Bees

Een tijdje geleden kocht in bij Boozyshop een potje lemon butter cuticle creme van Burt's Bees. Ik kende het merk nog niet maar ik had last van droge nagelriemen en het product sprak me wel aan. Al snel wou ik nog meer producten testen, maar de prijzen vielen een beetje tegen. Toen ik tijdens de afgelopen citytrip naar New York bij Duane Reade een volledig schap met producten van Burt's Bees zag, nam ik een setje verzorgingsproducten mee met daarin deep cleansing cream, hand salve, nourishing body lotion, beeswax lip balm en foot cream voor maar 10 dollar. Na alle producten getest te hebben, ben ik helemaal verkocht. Boozyshop mag binnenkort een bestelling van mij verwachten. De lipproducten zijn in België te verkrijgen bij Essenza


Geen opmerkingen:

Een reactie posten