zaterdag 20 augustus 2011

Fox wild* voor Wildfox!


Ze is het inheems hart, ze schijnt als een helder licht,
ze is een liefdeskind, ze is een WILDFOX.

Zo begon het persbericht dat ik gisteren van Listenup ontving. Ik kende Wildfox van haar noch pluim, maar hoe verder ik naar beneden scrollde, hoe meer mijn lippen "hebben, hebben" vormden. Wildfox is een Amerikaans kledingmerk voor vrouwen en bestaat uit gebreide vintage-geïnspireerde stukken. Denk flower power met een grunge twist. Veel smileys en vredestekens afgewerkt met franjes en scheuren. Hebben, hebben! Mijn favorieten van de fall/winter 2011-2012 collectie zijn ongetwijfeld het ripped shirt met glitter paddenstoel en de gescheurde trui met het rendierhoofd.

Courtesy Listenup PR

Courtesy Listenup PR
Meer zien? Check wildfoxcouture.com.
Wildfox wordt in België verkocht in Antwerpen (Your en Hopland), Brussel (People) en Knokke (Mason's). 

*Fox wild is in de streek waar ik opgegroeid ben een typische uitdrukking om te zeggen dat je ergens helemaal zot van bent.

3 opmerkingen:

  1. Ik hoop deze week nog bij Your binnen te kunnen springen om te zien of ik er IRL nog fox wild van word!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook bij Valerie De Boosere !!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen