zaterdag 31 december 2011

2011

2011 is dan bijna voorbij, maar ik zou er toch even op willen terugkijken. 2011 was namelijk het jaar waarin:
- ik met BibiLovesnana begon.



- het vriendje en ik leuke citytripjes deden naar Keulen, New York, Reims, Chablis en London


Lindt chocolade museum @ Köln

Metro @ Regent Street NYC

Kerstversiering @ Covent Garden London

- we poes Charly mochten verwelkomen





- ik begon te werken bij Lush


Lush  @ Covent Garden



- het vriendje en ik het eindelijk eens raakten over een bestemming voor onze huwelijskreis, zijnde Bali (normaal gingen we naar Japan, maar wegens Fukushima...)
Edit: of word het toch de Dominicaanse Republiek?
- we de meest chaotische weddingplanner ooit tegenkwamen
- we de meest georganiseerde weddingplanner ooit onder de arm namen
- ik eindelijk macarons leerde maken





- vriendin J. en ik besloten om samen naar Parijs te gaan voor onze 26ste verjaardag in 2012
- ik 11 keer naar de tandarts ging
- de tandarts één kies 5 keer volledig uitboorde en opvulde (nota: de kies doet nog steeds pijn!)


Edit: 2011 is jammer genoeg ook het jaar dat ik met een vervelende buikgriep zal eindigen. Geen bubbels voor mij :(

En wat gaat er gebeuren in 2012?


Het belangrijkste is natuurlijk dat het vriendje en ik gaan trouwen! Verder hoop ik een vaste job te vinden en leuke reisjes te ondernemen. Dat is het eigenlijk. Nu ja, wat kilo's kwijt geraken, staat ook op het lijstje, maar sshtt, daar moet ik nu nog niet aan denken. 


Ik wens iedereen alvast een leuke oudejaarsavond en het beste voor 2012.

1 opmerking:

  1. Leuk overzichtje! Vorig jaar eindigde ik mijn jaar ook met maag- en darmonsteking, echt vreselijk. Dit jaar enkel een verkoudheid dus dat gaat al wat beter ;)
    Die poes is zoooo schattig! En ik zou gaan voor Bali of Maleisië...

    BeantwoordenVerwijderen