zondag 4 december 2011

All I want this Christmas: dag 1

Eindelijk. Ein-de-lijk! Eindelijk mocht ik aan mijn Selfridges adventkalender beginnen. Achter deurtje nummer 1 vond ik een flesje Eau micellaire douceur van LancĂ´me (50ml). 


Met dit product zou je alle make-up mee kunnen afhalen. Weuh? ALLE make-up? Een beetje sceptisch testte ik dit product uit. Inderdaad, foundation, concealer, gezichtspoeder, oogschaduw en lippenstift gingen gemakkelijk af. Waterproof mascara bleek al wat meer weerstand te bieden maar de hel brak pas los bij de eyeliner. Dit product zorgde er gewoon voor dat de eyeliner over heel mijn ooglid en een deel van mijn wangen uitgesmeerd werd. Ik zag er uit als een pandabeer! Al snel schakelde ik terug over op een make-up remover op basis van olie. 

Eau micellaire douceur heeft een aangename en vooral zachte geur en plakt niet. Steeds pluspunten in mijn boekje! Al bij al is dit wel een goed product voor het gezicht. Voor mijn ogen blijf ik trouw aan de producten die ik reeds gebruik.

2 opmerkingen: