dinsdag 13 december 2011

All I want this Christmas: dag 10

Derde keer, goede keer? Op dag 10 vond ik een miniatuurversie van Viktor en Rolf's Flowerbomb in mijn adventskalender. Ik had al veel enthousiaste tweets zien passeren van mensen die dit parfum gebruiken en toen je een paar maanden geleden een sample kon aanvragen via de website van Viktor en Rolf, schreef ik me onmiddellijk in. Aangezien ik na al die tijd nog steeds geen sample ontvangen heb, was ik erg blij toen ik dit flesje zag.


Van de drie parfums die ik tot nu toe aantrof in de kalender is deze inderdaad de meest aangename. Maar toch is dit geen geur die ik zou aankopen. Hij is ietsje te zoet voor mij. 

3 opmerkingen:

  1. Jaaaa, die wil ik ook! Ik heb mijn sample trouwens wel ontvangen, na laaang wachten. En ik wil de Flowerbomb Extreme heel graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien dat ik de mijne dan ook binnenkort kan ontvangen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de sample al een maand geleden gehad !!!
    man man, ik ben stiekem wel jaloers op die kalender van jou, ZOOOO leuk !! xx

    BeantwoordenVerwijderen