donderdag 15 september 2011

Ow yeah!


Ik word de hele dag al gebombardeerd door tweets en facebookstatussen van mensen die geslaagd zijn voor hun herexamens. Ikzelf had één vak opnieuw af te leggen, nota bene het enige vak waarvan ik dacht dat ik geslaagd op ging zijn, het enige vak waarvan ik alle lessen gevolgd had, het enige vak waarvoor ik bijkomend lesmateriaal gestudeerd had en het vak met de laagste aantal studiepunten. Als ik dan nog eens vertel dat ik een 9/20 voor dat vak had, kan je waarschijnlijk mijn frustratie begrijpen. Bon, het herexamen ging slecht. Mijn woorden alsook de woorden van mijn prof. Ik ben vandaag dus niet afgezakt naar Gent (retour 4u) om te gaan horen of ik op hoop van zegen toch geslaagd zou zijn of niet. Een paar minuten geleden kreeg ik een sms van een vriendin die wel gegaan was. 

IK BEN GESLAAGD! 

Tweede masterdiploma is in tha pocket!
Dat moet natuurlijk gevierd worden.
Met een give-away ofzo?
Ik denk nog na over hoe en wat, maar nu ga ik even mijn keuken opruimen, want van pure euforie heb ik een kookpot met pruttelende rodekool over mijn wit aanrecht, witte kasten en witte tegels laten vallen.

4 opmerkingen: