vrijdag 23 december 2011

All I want this Christmas: dag 15

Er is een periode geweest waarin ik één kohlpotlood per maand versleet. Ik was er helemaal aan verslingerd. Nu ik al een paar jaar kohlpotloodloos door het leven ben aan het gaan, wist ik niet zo goed wat ik er van moest denken toen ik achter deurtje 15 deze kohl van Yves Saint Laurent aantrof.



Just go for it, dacht ik bij mezelf, en dammit, ik denk dat die kohlpotloodverslaving terug zijn ugly little head gaat opsteken. Dit potlood is zaaaaaalig! Hij smeert goed en blijft megalang zitten. Als in: wrijf een ganse dag in jouw ogen omdat je zo moe bent en er een stofje in jouw oog zit en toch nog blijven zitten. 

I need this!!! It is awesome!!!

1 opmerking:

  1. Handig, zoiets kan ik wel gebruiken :) Want mijn makeup hangt tegen mijn kin tegen het einde van de avond :p

    BeantwoordenVerwijderen