zaterdag 17 december 2011

Mimi goes: London!


Het is al weer vijf maanden geleden sinds het vriendje en ik naar New York zijn geweest. We hebben in de tussentijd wel nog wat weekendjes doorgebracht in Frankrijk, maar dat valt natuurlijk niet te vergelijken met een echte citytrip. Op naar London dus. Voor mij zal het de tweede keer zijn, voor het vriendje de zesde. Op dit moment zit ik waarschijnlijk rond te huppelen in de winkelstraten, maar speciaal voor jullie, mijn lieve lezers/lezeressen, heb ik een   postje voorbereid. 

Ons bezoek aan London wordt een blitzbezoek. Twee dagen en dito nachten, zonder een strakke planning kan dit op een klein fiasco uitlopen. Wat er zoal op ons schema staat? Shoppen en cultuur. De twee topbezigheden voor een toerist in London. Ik hoop een beetje te kunnen snuisteren in de vele winkels op Regent Street en Oxford Street, een stop te maken in een leuke koffiewinkel die we op onze eerste gezamelijk bezoekje aan London ontdekt hebben om een voorraad Kopi Luwak (de beste koffie ooit!) in te slaan, crumpets te scoren en wat te kunnen verdwalen in het British Museum. 

Een mens moet eten, en daar hebben wij ook aan gedacht. Op het menu: Indisch, Caraïbisch en Japans. Voor de wereld op je bord moet je blijkbaar in London zijn. 

Tata for now and cheerio! 

2 opmerkingen: