maandag 26 december 2011

I spy with my lush eye...

Nieuwe producten! Eindelijk zijn alle nieuwe producten in België te verkrijgen. Een deel werd al gereleased in november, maar nu zijn de leukste producten losgelaten op het Belgisch Lushvolk.

Niet één, niet twee, maar drie nieuwe bubblebars geïnspireerd op macarons: The Green Bubbleroon, Rose Jam Bubbleroon en Yuzu and Cocoa Bubbleroon (5,95 euro per stuk). 


The Green Bubbleroon ruikt werkelijk groen. Liefhebbers van Grass douchegel zullen deze bubblebar zeker weten te smaken. Euhm, figuurlijk dan, he! Rose Jam Bubbleroon is samen met de Rose Queen Bath Ballistic (zie onder) de nieuwste telg in rozengeurcollectie. De geur is die van Ro's Argan Body Conditioner. Mijn favoriete bubbleroon is de Yuzu en Cocoa Bubbleroon. Deze kocht ik al bij mijn Londonse collega's van Covent Garden tijdens mijn recente citytrip. Hij ruikt zo lekker naar zoete kokos. J'adore! 

Een ander product dat ik van London meebracht en nu in de winkels ligt, is de Latte Liptint (9,25 euro). Pretty, pretty, pretty! Mooi koperkleurig en geurend naar koffie. Latte en ik = match made in coffee heaven! 

Courtesy from Lush

De nieuwe bruisballen kunnen mij niet zo zeer bekoren. Phoenix Rising (5,95 euro)  en Rose Queen (4,65 euro) vind ik persoonlijk te sterk van geur. Hoewel ik toch wel even ben gaan twijfelen toen ik een volledig opgebruiste Rose Queen zag. Het water was mooi roze en lag vol met bloemetjes. Cleopatra vibe anyone?



Last but not least: No Drought droogshampoo (11,95 euro). Zodra mijn bus Batiste droogshampoo op is, haal ik een flesje No Drought in huis. For real, droogshampoo is tha shit! Je haar te vaak wassen, is a big no no. Met droogshampoo kan je een wasbeurt uitstellen of een vettige coupe op een luie dag opfrissen. Voor citrusgeurende propere lokken: No Drought!



Welke producten willen jullie graag uittesten?








2 opmerkingen:

  1. Zou je hier iemand mee kunnen vermoorden? Lekker ruikend lijk, dat wel ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lush is tegen dierenleed. Ik ben er zeker van dat mensenleed ook a big no no is!;-)

    BeantwoordenVerwijderen