donderdag 29 december 2011

All I want this Christmas: dag 21 tot en met 24

Vandaag laat ik jullie snel nog de laatste vier producten uit de adventskalender van Selfridges zien. Of beter gezegd, drie van de vier, want van één product was ik zo snel met het weggeven dat ik vergeten ben om er een foto van te nemen.


Jullie zien het goed: alweer een parfum! For real people at Selfridges, try to be a bit more inspired next year!



Up next, Teint Miracle by Lancôme. Ietsje te donker voor mij, maar ik heb hem toch getest op mijn hand. De geur is verbazingwekkend fris. Het dekt goed, houdt lang en is gemakkelijk te verwijderen met make-up remover. Misschien toch maar eens een flesje in mijn tint, zijnde melkfleswit, kopen?


Jay, happy dance! Cleansing Oil by Shu Uemura, how I've longed for you! Jammer genoeg heb ik deze nog niet uitgetest wegens, wel, gewoon domweg vergeten. Maar as we speak staat het flesje klaar op mijn wastafel, dus vanavond zal ik hem eindelijk eens gebruiken!

Het product dat ik niet gefotografeerd heb is Lancôme Visionnaire Advanced Skin Corrector. Ik ben tevreden met de gezichtsproducten die ik nu gebruik, namelijk Normaderm van Vichy en Ultra Facial Cream van Kiehl's, vandaar dat ik dit product heb weggeven. 

Voilà, het zit erop. Alle producten zijn besproken. Ik ben eigenlijk wat teleurgesteld in de kalender. Ik had meer variatie aan producten verwacht. De hoeveelheid van elk product vond ik wel aangenaam. Je kreeg steeds genoeg op het product lang genoeg te gebruiken om een resultaat (of het uitblijven ervan) op te merken. Ik twijfel nog of ik deze kalender volgend jaar opnieuw laat overkomen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten