woensdag 7 december 2011

All I want this Christmas: dag 4

Weet je, zo'n adventskalender is een goede motivatie om 's ochtends uit een warm bed te kruipen en de koude tegemoet te gaan. Ik ben nieuwsgierig van nature. Hoe ik het in hemelsnaam heb volgehouden om de kalender niet onmiddellijk open te trekken toen ik 'em in oktober kreeg, weet ik nog altijd niet. Maar bon, nu ik zo elke dag een deurtje mag openen, ben ik niet veel minder nieuwsgierig. In tegendeel. 

Op dag vier kreeg ik een miniatuur lipstick van YSL Rouge Pur Couture in nummer 9. Een beetje googlen bracht snel aan het licht dat het om Rose Stiletto ging. Hoewel ik er nu aan denk dat ik ook gewoon even op de achterkant van de kalender had kunnen kijken. Ochja!



En wat vind ik van deze lipstick? Wel, het is een redelijk neutrale kleur, wat ik wel jammer vind. Voor een kerstkalender had ik eerder een felrode lipstick verwacht, maar ja, het is wel een mooie kleur. Hij brengt gemakkelijk aan en blijft goed zitten. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik geen fan ben van de geur. Hij is erg geparfumeerd waardoor ik meer de indruk heb dat het om een parfumbalsem met tint gaat, eerder dan een lipstick. 

Tot nu toe is dit mijn minst favoriete product. 



3 opmerkingen:

  1. Zalig, zo'n YSL miniatuurtje! Ik houd wel van de geur van YSL make-up. Zo'n kalender laat je toch elke dag vol plezier opstaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoewel ik zelf niet zo'n amazing kalender heb vind ik het eigenlijk heel spannend om hier elke dag te ontdekken wat er in zit :D
    Vanochtend trouwens een verrassing gevonden in de brievenbus! Bedankt voor de toffe lipsmacker, heb ik toch nog wat geluk met winacties precies :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @BeautyLoves: Inderdaad. Ik geraak in de winter niet goed uit bed omdat ik 's nachts de verwarming niet op zet. Maar met de kalender (en een dikke badjas) gaat het al gemakkelijker.
    @Nathalie: Ik ben blij dat je het leuk vindt! Ik vond de reacties van iedereen zo leuk dat ik voor 5 extra kleinigheidjes gezorgd heb.

    BeantwoordenVerwijderen