vrijdag 9 december 2011

All I want this Christmas: dag 6

Ik hoopte er op en op dag 6 had ik prijs! Een mini juicy tube van Lancôme in de kleur Lychee. I love it! Just love it. Hij is alles wat ik ervan verwacht had. De tube heeft een handig doseerbuisje waardoor je het product gemakkelijk kan aanbrengen. De gloss blijft goed zitten en heeft op zich geen plakkerige textuur. Dat vind ik wel belangrijk. Ik haat het wanneer je lippen tegen elkaar blijven plakken of wanneer een haarlok tegen je mond vliegt en er als een insect in een vliegenlint in blijft hangen. 


En bij deze plaats ik de Juicy Tube op mijn kerstwishlist: Lieve Kerstman, ik ben heel braaf geweest dit jaar...

3 opmerkingen:

  1. Quelle couleur!! Komt ook op mijn wishlist :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt heel mooi op de lippen! Ik hoop dat een zekere iemand dit ook leest en er aan denkt voor kerst :p

    BeantwoordenVerwijderen