maandag 5 december 2011

All I want this Christmas: dag 2

Op dag 2 trof ik een luxe sample van mijn favoriete gezichtscrème aan, namelijk Ultra Facial Cream van Kiehl's.


Ik hou van deze crème. Je kan het gebruiken als dag- en nachtcrème. Superhandig voor mij natuurlijk, want ik ben van het rap rap rap type. Wat ik vooral zo leuk vind aan dit product is dat de crème nauwelijks geur heeft en snel in de huid intrekt zonder een vettig laagje achter te laten. 



In de zomer gebruik ik de Ultra Facial Cream enkel 's avonds voor het slapen gaan, maar in de winter breng ik 's ochtends een beschermend laagje aan. Perfect gewapend tegen de kou. Maar, en ja, er is een maar, een grote maar. Ik zal toch op zoek moeten gaan naar een ander product want blijkbaar test Kiehl's op dieren. Ik ben nu niet de grootste dierenrechtenactivist, hell, ik zou mezelf zelfs geen activist maar eerder sympathisant noemen, maar toch probeer ik erop te letten. Als ik een dierenproefvrij product even goed vind als een op dieren getest product, is de keuze natuurlijk simpel! Ik ga wel nog mijn gigapot van 125 ml opgebruiken, want anders vind ik het ook maar zonde. Niet alleen voor het geld, maar ook voor het leed dat er al voor geleden is. Dus, als iemand een goed dierenproefvrij product weet, shout! Voor degenen voor wie het niet zo veel uitmaakt: het is echt een goed product. Het doet wat het belooft, punt!

2 opmerkingen:

  1. Kruidvat eigenmerk producten zijn niet op dieren getest!
    Zelf gebruik ik in de winter als het vriest altij de Kruidvat Ultra Sensitive dagcreme met spf15. Mijn huidtype is het zelfde als dat van jou!

    BeantwoordenVerwijderen