zaterdag 10 december 2011

All I want this Christmas: dag 7

Mijn eerste gedacht toen ik deurtje 7 opende was: "Hmm, ... interesting." Het product dat ik aantrof was Rénergie Lift Volumetry van Lancôme. Een liftende en rimpelvoorkomende dagcrème met SPF 15. 

"
Eerlijk? Ik was zeer sceptisch. Ik geloof niet zo in "een mirakel in een potje". Maar ik ga sowieso dit product uitgebreid testen. Natuurlijk kan ik jullie vandaag dan maar een eerste indruk review voorleggen.


De geur is ok. Ik prefereer gezichtscrèmes zonder geur. Maar de geur van dit product is niet overheersend. Wel duurt het lang voordat de crème is ingetrokken. Not my cup of tea! Verder voelt mijn huid vet aan en glanst het ook. De komende dagen zal ik minder gebruiken, om te zien of het aan overmatig gebruik ligt.  Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten