donderdag 15 december 2011

All I want this Christmas: dag 12


Ik dacht, laat ik vandaag gewoon onmiddellijk het product zien! Want dan snappen jullie wel hoe über excited ik was toen ik deurtje nummer 12 openvouwde. 

Ik heb al laaiend enthousiaste reviews gelezen over het Midnight Recovery Concentrate van Kiehl's, maar de prijs schrok me een beetje af (39 euro voor 30 ml). Ik hoopte steeds om een staaltje van dit product te bekomen bij aankopen. Noppes. Tot nu!

Zoals jullie al gemerkt hebben, komen deze posts altijd een paar dagen nadat ik het product bemachtigd heb. Zo kan ik het item meerdere keren testen vooraleer ik een review op jullie los laat. Het MRC heb ik maar één keer gebruikt. De eerste keer (en dus enige keer tot nu toe) dat ik het aanbracht, begon mijn huid te branden. Ik liep snel terug naar de spiegel en wat ik vreesde was waar: mijn gezicht zag zo rood als een gekookte kreeft (om in de feestdagensfeer te blijven). Toch liet ik het MRC op. Ik heb het wel vaker dat ik bij een eerste gebruik van een product rood word. En de andere reviews waren zo positief, dat ook! Van "beste product ooit" tot "ik kan er werkelijk niet meer zonder leven" uitspraken, was het dan ook niet verwonderlijk dat ik een klein wonder verwachtte toen ik me 's ochtends naar de badkamer begaf. Trouwe lezers/lezeressen weten dat ik niet in 'a miracle in a jar' geloof, dus zij zullen niet verwonderd zijn wanneer ik zeg dat ik bijna stijl achterover viel. Spijtig genoeg niet in de positieve zin. Mijn gezicht stond vol met pijnlijk rode blaasjes. Wat me nog meer verwonderde was dat mijn huid kurkdroog was. Werkelijk! Het voelde aan alsof ik de hele nacht met een maskertje op geslapen had en dat dit nu volledig uitgedroogd was.


Neen, dit product zal ik nooit meer gebruiken!

2 opmerkingen:

  1. Branden?? Oh my, dat is niet goed! Ik ben een van de mensen die erg enthousiast is over dit Kiehl's product, dus ik vind het vreemd dat je er zo een slechte reactie op hebt gehad. Als je er blaasjes van krijgt, zou ik het idd niet meer gebruiken. Moet erg schrikken zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan al twee dagen geen make up aanbrengen omdat ik de borstels niet meer op mijn gezicht verdraag. Het jeukt nog steeds :(

    BeantwoordenVerwijderen