donderdag 22 december 2011

Project Snow Fairy

Ik moest gewoon weten what the big fuss was. Iedereen is zo helemaal over hun oren, halsoverkop, smoorverliefd op Snow Fairy van Lush. Omdat er dit jaar meerdere producten zijn met de geur van Snow Fairy, testte ik ook de Snow Fairy Liptint en Candy Mountain uit. Eerder testte ik al de Magic Wand uit en aangezien deze me wel beviel, durfde ik de überzoete Snow Fairy douchegel toch aan.



Eerlijk? Deze douchegel is not my cup of tea. Hoewel ik van zoete Lushgeuren (the Comforter!) hou, kan deze geur me niet bekoren. In combinatie met Glögg vind ik 'em dan weer wel te doen. Maar om echt een heel baddermoment gehuld te zijn in pure Snow Fairy geur... erm, ik pas! Snow Fairy ruikt naar Cuberdons/neusjes. Ooit al eens een ganse doos neusjes naar binnen gewerkt? Voor degenen die deze geur wel weten te appreciëren of er zich aan willen wagen: in de winkel te Antwerpen is 'ie al volledig uitverkocht. Er zijn echter nog een paar pakjes (Snow Fairy gift, Christmas Candy Box en Stardust) waar een flesje van 100 gram in zit en je kan 'em nog online bestellen. Je kan ook altijd tot volgend jaar wachten, want dit lieverdje zal hoogstwaarschijnlijk een comeback maken.

Over naar Candy Mountain Bubblebar.


Eigenlijk vind ik dat deze helemaal niet naar Snow Fairy ruikt maar eerder naar een gedimde versie van the Comforter. I like it! Ook al lijkt hij op een keutel van een of ander sprookjescreatuur!

The Snow Fairy liptint ruikt wel naar Snow Fairy douchegel, maar zachter en dus (voor mij) aangenamer.



De kleur is mooi Barbieroze, maar op de lippen is hij neutraler. Either way, ik vind van de drie producten deze liptint het leukst! Zelfs het vriendje vindt dit kleurtje mooi. 

Zo zo, nu kan ik geïnstresseerden nog maar één advies geven: haast u naar Antwerpen (of naar Brussel, maar als je naar Antwerpen komt, word je misschien wel geholpen door yours truely) want deze producten vliegen de deur uit. Op is op!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb zowel de snow fairy douchegel en de liptint, beiden vind ik echt heeeeerlijk! Gewoon die snoepjes geur :) Ik doe er wel ook heel zuinig mee, want ik vind persoonlijk ook wel dat de geur overweldigend kan worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het kleurtje gewoon al zalig! Maar ben tegen straffe geuren, dus ik denk dat ik jou advies zal moeten volgen en de liptint eens moet proberen... Maar dat zal allemaal mooi afhangen van hoe vrijgevig mijn baas is op het einde van het jaar :p

    BeantwoordenVerwijderen