maandag 12 december 2011

All I want this Christmas: dag 9

Urgh, een lipstick van Lancôme. Als je geen fan bent van de lipstick van Lancôme is dit wel het laatste dat je wil zien verschijnen als je 's ochtends je warm bed verlaat om in een koude living een deurtje van de adventskalender te gaan openen. Maar goed, soms wint mijn nieuwsgierigheid van mijn vooringesteldheid en dus testte ik deze lipstick Absolu Nu in Voile de Rose. 


In alle eerlijkheid: de verpakking is wel heel mooi!


 Zien jullie wat ik zien? Vinden jullie ook dat deze kleur gelijkenissen vertoont met Rose Stiletto van YSL?

Rose Stiletto
Voile de Rose

Wat een teleurstelling! Ze hadden op zijn minst twee compleet verschillende kleuren kunnen kiezen om in één en dezelfde kalender te steken. Maar bon, op naar de bespreking.

De lipstick brengt gemakkelijk aan. De kleur op zich is wel ok, maar jammer genoeg blijft hij niet lang zitten. Een pluspunt is wel dat de lipstick van Lancôme niet zo geparfumeerd is als de lipstick van YSL.

Zelf zou ik deze lipstick niet kopen. Maar nu ik 'em heb, ga ik hem wel opgebruiken. 




1 opmerking:

  1. Het lijkt er inderdaad erg op, maar het is zoooo'n mooi kleurtje ^^ Al vind ik het doosje van de Lancome lipstick wel duizend keer mooier dan dat van ysl :)

    BeantwoordenVerwijderen