woensdag 21 december 2011

All I want this Christmas: dag 14

Op dag één vond ik een flesje Eau micellaire douceur van Lancôme in de kalender. Ik vertelde toen dat het een ramp was om mijn oogmake-up mee te verwijderen. Vandaag deed ik dus een kleine happydance toen ik achter deurtje 14 een flesje Bi-Facil van Lancôme aantrof.




Dit product zou uiterst geschikt moeten zijn voor mensen met gevoelige ogen. Ikzelf krijg snel last van uitgedroogde huid rond mijn ogen van make-upremovers. Met de nodige dosis scepticisme zal ik dit product grondig testen. 

Wat zijn mijn gedachten na één gebruik? De geur vind ik vervelend. Make-upremover moet voor mij geurloos zijn. Zeker oogmake-up remover. Hoewel er op de verpakking non oily staat, laat het product een vettig laagje achter. En dat is niet alles. Er blijft nog een pak make-up over. Bovendien tranen mijn ogen. Het product is niet prikkend of zo, maar mijn ogen reageren er op. Nu maar hopen dat ik morgen mijn ogen nog kan openen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten