woensdag 28 december 2011

All I want this Christmas: dag 19 en 20

Na de vele flesjes parfum en de producten die ik wegens allergieën niet kon gebruiken, trof ik op dag 19 eindelijk een leuk product aan: Kiehl's Ultimate Strength Hand Salve. Ik ben deze nu al een dikke week aan het testen, and boy, do I love it! Hoewel er voldoende eucalyptus in zit om de kamer snel te vullen met een lekkere muntgeur, prikt het product niet! Ik breng altijd 's avonds voor het slapengaan handcrème aan omdat ik het niet leuk vind om een vettig laagje op mijn handen te hebben. Maar dit product trekt snel genoeg in, waardoor ik het nu ook 's ochtends aanbreng. Ik zou graag een fullsize van deze handcrème hebben, maar ik ben een beetje bang voor de prijs. Als iemand deze kent...



En hoppa, weer een dubbeltje. Na de Hypnôse mascara by Lancôme trof ik nu de Hypnôse Drama mascara aan. Ook by Lancôme. Wat een geluk dat ik zo van mascara hou! Het borsteltje is gebogen zodat je gemakkelijk bij de haartjes van de binnenste ooghoek kan komen. Bovendien is de mascara waterproof! Ik heb nog geen idee hoe ik mijn make-up zal doen voor oudejaarsavond, maar ik ga zeker deze mascara gebruiken!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten