vrijdag 1 juli 2011

M.A.C. Application

Vandaag was T-Day. Thesispresentatie, aarrrghhh! Ik besloot om de stress weg te shoppen en scoorde een mooi 50ies/matroos-achtig jurkje en knalrode ballerina's. Bij zo'n outfit hoorde natuurlijk een 50ies inspired make-up look, maar aangezien ik niet zo'n held ben in gewaagde looks, maakte ik een afspraak bij M.A.C. in Gent. Deze morgen om 11u meldde ik me aan en werd ik heerlijk in de watten gelegd door Kathleen. We kwamen overeen om de ogen zo neutraal mogelijk te houden en de lippen te laten poppen. Dit was het resultaat:


Om de 50ies-look compleet te maken, bracht Kathleen wat extra kleur aan op mijn wenkbrauwen. Inderdaad, mijn wenkbrauwen. Ik vond het eerst nogal streng uit zien, maar toen ze klaar was, klopte het plaatje. 

Zonder de rode lippen ziet het geheel er veel zachter uit.


Voor degenen die het concept van de M.A.C. Application niet kennen, wat uitleg: Je betaalt 60 euro voor een uur verwennerij. In overleg met de MUA word je opgemaakt en krijg je uitleg over de gebruikte producten en hoe je ze zelf kan gebruiken. Achteraf mag je voor 60 euro producten uitkiezen en krijg je een face-chart van jouw look mee. 



Uiteraard nam ik de rode lipstick (Cockney) en de oogschaduws (Phloof! en Sable) mee, alsook de mineralize skinfinish (Soft en Gentle). Ik ben een echte sucker voor mineralize skinfinishes zodat er nog eentje extra meenam (Petticoat), want... eentjen is geentjen, remember?

Een aantal foto's en swatches:

Lustre Lipstick in Cockney

Aangezien het een lustre lipstick is, zitten er subtiele glittertjes in

Pro palette refill pan eyeshadow in Phloof! en Sable


Mineralize skinfinish in Soft and gentle


Mineralize skinfinish in Petticoat


Een M.A.C.-Application is ideaal voor een eerste kennismaking met producten van M.A.C., maar ook voor de voortzetting van een langdurige liefdesrelatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten