vrijdag 22 juli 2011

Liefde!

Vorig jaar rond deze tijd vroeg het vriendje me ten huwelijk. Omdat we in oktober een koppel zijn geworden, wilden we in oktober ons trouwfeest houden. Oktober 2010 was te dicht bij. Oktober 2011 zou ideaal zijn, maar wegens de aankoop van ons appartement zaten we beiden op zwart zaad, dus legden we de datum vast op 31 oktober 2012. Hoe vaak ze ons niet gevraagd hebben waarom we voor 31 oktober gekozen hebben... Simpel. 31 oktober valt op woensdag. 1 en 2 november zijn feestdagen, dus moeten de mensen niet vroeg naar huis om de dag erna te gaan werken of de kinderen naar school te brengen en hebben wij al een verlengd honey moon weekend. 

Anyway, doordat we nog zo lang moeten wachten, hebben we een nieuwe anniversary om te vieren, namelijk die van onze verloving. In New York vierden we dit door bij Nobu te gaan eten. Maar het vriendje had me al eerder op de dag verrast. Tijdens één van mijn plundertochten door Barnes & Noble kwam hij aandraven met dit:


Dit is een dikke A4 map met allerlei tips en check-lists die van pas komen bij het plannen van een trouw. Mega-handig want mijn huidige map valt ondertussen uiteen. In het rek waar hij deze map vond, lagen ook deze grappige boekjes:


Het was de bedoeling dat we dit op het vliegtuig zouden invullen en door elkaar zouden laten verbeteren, maar ik was te zeer verdiept in mijn boek en het vriendje was te druk bezig met te proberen om in slaap te vallen. 

Even later gingen we wat rondwandelen in the Financial District. Ineens liet het vriendje mijn hand los en wandelde hij richting een winkel. Ik herkende de naam en nam een foto van de winkel, denkend dat we verder zouden wandelen. Maar neen, het vriendje ging naar binnen.


Ik volgde hem naar binnen en even later kwam ik buiten met dit:



Elsa Peretti Open Heart Lariat - Tiffany and Company

Mijn vriendje is het liefste vriendje ooit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten