donderdag 28 juli 2011

M.A.C. FashionFlower: Summer Shower

Uit heel de FashionFlower-collectie sprak maar één item me aan. Eigenlijk schreeuwde het me aan. Een groene lipstick stond al langer op mijn verlanglijstje.


Introducing: M.A.C. FashionFlower glaze lipstick in Summer Shower, een mintgroene lipstick met blauw/paarse glittertjes. 




Eens aangebracht is de lipstick niet zo uitgesproken groen. Het geeft meer een gekoelde schijn aan de lippen. De glitters zijn zichtbaar, maar je ziet er niet uit als een op hol geslagen tiener. 


Op de foto kunnen jullie zien dat mijn onderlip wat opgezwollen is. Aangezien in de lipstick geen plumper verwerkt is, denk ik dat ik op één of meer van de bestanddelen van dit product allergisch reageer. 

Deze lipstick is tijdelijk verkrijgbaar bij M.A.C. en kost 17,50 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten