dinsdag 5 juli 2011

Update: Lush daagt je uit!

Eergisteren kreeg ik te horen dat er maar twee, TWEE, inzendingen waren voor de uitdaging van Lush. En omdat we maar met zijn tweetjes waren die zich gewaagd hadden aan een make-up look geïnspireerd op een Lush-product, wonnen we allebei. Ookal was het geen superzware wedstrijd geworden, toch was ik zo fier als een pauw, zelfs zo fier als een gieter (ja, dat zeggen ze ook)! Vanochtend sleurde ik het vriendje mee naar Lush en kreeg ik van Saskia dit fantastisch cadeau in mijn (dankbare) handen geduwd. 


Heerlijk ruikende bath ballistics in de vorm van bloemen en bijhorend vaasje: me likey! Dit setje komt uit de Happy Mother's Day LE lijn. Ik had toen nog serieus getwijfeld of ik mezelf op een vaasje zou trakteren, maar aangezien ik nog geen moeder ben (iets zegt me dat die "nog" mijn vriendje angstaanvallen bezorgt), besloot ik om gewone bath ballistics te kopen.

Nogmaals hartelijk dank aan Lush.
Ik kan iedereen aanraden om zeker eens binnen te springen bij Lush. Gewoon voor de ervaring alleen al. En als er nog eens een wedstrijd is, meedoen is de boodschap. Het zijn altijd leuke opdrachten en als je wint, krijg je fantastische spulletjes!


1 opmerking: