woensdag 27 juli 2011

Confessions of a bridezilla

Ik weet dat dit misschien er vroeg is, maar ik ben reeds op zoek naar schoenen voor onze trouw. Schoenen voor mij wel te verstaan. Binnen 15 maanden is het pas zo ver, maar op schoenengebied zit de stress al hoog. Zoals ik al eerder schreef, heb ik bigfootpoten, ook wel vooten genoemd. Elegante schoenen vinden in maatje 41 is een helse opdracht. Vaak zie je me dan ook rondlopen op All Stars. Maar bon, terug naar de trouw. Ik wil dolgraag een paar Louboutin Studio 120 peep toe pumps dragen op de grote dag. 
Bron: net-a-porter.com
Maar je ziet al van hier dat iemand die het gewoon is om op All Stars rond te dartelen een hele dag op een paar killer heels van 12 cm kan rond huppelen. Mijn voornaamste schoenenstresspunt is dus het vinden van een paar mooie ballerina's. Toen ik net in mijn mailbox een persbericht vond over de nieuwe webshop van LOLO the ballerina brak ik een nagel door overdadig te klikken op de link. 

Model Elba (De Hovre PR)

Model Elba (De Hovre PR)

Model Capri (De Hovre PR)
Geef toe, deze zien er toch stukken comfortabeler uit dan de Louboutins. Ons trouwfeest wordt een echt feest, dus ik denk dat LOLO the ballerina binnenkort MIMI the bridezilla over de vloer krijgt. En voor een bedrag van € 115 per paar kan ik me evengoed een extra paar voor de honeymoon uitkiezen, niet? Maar nu eerst even die gebroken nagel gaan verzorgen, auwch!

6 opmerkingen:

  1. Lolo ballerina's zitten ongelofelijk goed. Doen zou ik zo zeggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat toch verdomd veel geld voor ballerinas. Call me cheap ass, maar mijn trouwschoenen kwamen van de abdijstraat voor €15. Ze lijken op de deze http://media.redgaloshes.com/sq/273/012700.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Sariitha: schattige schoenen! Maar ik moet ook echt aan comfort denken. Ik heb op een jaar tijd aan beide voeten een teen gebroken, dus heb ik constant pijn als ik hoge hakken draag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ge hebt nog een paar maanden... dat is toch tijd zat om te gewennen aan een hak. (klein beginnen en als het dan tijd is voor de "ja, ik wil" staat ge op Louboutin ;-))
    oei... maar constante pijn, dan zijn zo'n flats toch de betere oplossing ;-) ook méga cute ;-)

    BeantwoordenVerwijderen