vrijdag 29 juli 2011

American television

Het vriendje had de eerste dagen van ons tripje naar NYC enorm last van jetlag waardoor hij om 9PM al lag te ronken. Ik daarentegen was steeds nog klaarwakker en keek naar TLC (een Amerikaanse zender) om de tijd de doden. Boy, did I love it. Amercian trash television for the win. De programma's die ik het liefst keek (en waar ik nu stiekem nog filmpjes van opzoek op youtube):

Toddler's and tiaras
Crazy mums and dragqueen kiddies. De drama, oh de drama. Ik krijg er niet genoeg van. Blijkbaar wordt dit programma ook uitgezonden op VijfTV of op Vitaya. 

Een voorproefje:

Extreme hoarding: buried alive
Meer drama! In dit programma volgt men mensen die hun huis zodanig volproppen met rommel zodat ze er niet meer in kunnen voortbewegen. Vaak gaat dit ook gepaard met onhygiënische omstandigheden, vieze beestjes, familieruzies, nare ziektes en instortende of lekkende plafonds. 

Watch this:


Cake Boss
Ok, dit programma wordt ook in België uitgezonden, maar ik moet dit toch eventjes vermelden. In dit programma draait alles om taart. Hoe zotter en extravaganter hoe beter. Veel stress, veel suiker, veel nom nom nom momenten.


My strange addiction
Iedereen heeft wel een raar trekje, maar in dit programma komen toch de zotste verslavingen aan bod. Van hilarisch tot puur schokkend:



Surprise homecoming
Van dit programma heb ik vaak een krop in de keel gehad. Billy Ray Cyrus moet je er gewoon bijnemen. Hij helpt soldaten om hun familie te verrassen door vervroegd of totaal onverwacht thuis te komen van deployment. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten