zondag 19 juni 2011

Mannen en make-up

Tijdens de examens vind ik het leuk om random filmpjes te bekijken op youtube. Tijdens een van mijn browse-pauzes vond ik dit filmpje:


Erin Allison laat zich opmaken door haar vriendje Jordan. Met hilarische gevolgen. Ik denk dat mijn vriendje het er beter zou vanaf brengen, maar ik sta nu niet bepaald te trappelen om dit uit te testen. Bij het kijken van dit filmpje moest ik wel terugdenken aan één van de eerste keren dat mijn vriendje naar de MAC was gegaan om een mineralize eyeshadow te halen voor een vriendin. Ik lag ziek in bed dus ging het vriendje gewapend met een papier met daarop de naam van de eyeshadow richting MAC. Terug thuis had hij niet alleen het juiste product bij (wonder!) maar was hij ook een ervaring rijker. Blijkbaar had de MUA hem gevraagd of hij de eyeshadow al wou opdoen. Het vriendje was dan nog eens zo slim om met "neen dank u" te antwoorden, in plaats van" neen dank u, het is een cadeau voor een vriendin". Isn't he cute? 

Mannen en make-up. Wat zijn jullie verhalen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten