dinsdag 7 juni 2011

Favorieten: Demak'up eye make-up remover

Ik geef eerlijk toe dat ik dit product nog niet zo lang gebruik, maar het heeft aan lichtsnelheid een plekje in mijn hart verdiend. Neen, ik overdrijf niet! Dit is volgens mij het product van het jaar. 




Demak'up heeft onlangs haar producten vernieuwd en beetje bij beetje ben ik de collectie aan het testen. Toen ik de eye make-up remover in de schappen zag staan, werd ik licht euforisch. Ik heb namelijk last van gevoelig ooghuid. Ja, gevoelig ooghuid. Ooghuid is een woord hoor! Maar bon, terug serieus. Eender welk product ik voor mijn ogen gebruikte, het resultaat was steeds hetzelfde: rode ogen, jeukende ogen en een dag later droog en schilferend huid rondom mijn ogen. Ik had al zoveel goeds gelezen over de eye make-up remover van demak'up dat ik onmiddellijk een potje in mijn winkelmandje keilde. 

Toen het eindelijk avond was (wat kan een dag toch lang duren als je uitkijkt naar de avond) en ik me aan mijn dagelijkse ontshmink-routine zette, bleek al snel dat ik met dit potje the mother lode had getroffen. Geen brandende ogen, geen rode ogen. En echt alle make-up kwam eraf. Zelfs mijn hardnekkige waterproof mascara waar ik met andere producten tot een week later nog zwarte strepen op mijn watjes van aantref. De ochtend nadien porde ik van pure opwinding bijna mijn ogen uit. Voelen en wrijven en nog eens wrijven. Mijn droog ooghuid was super zacht. Helemaal verliefd werd ik pas na een dikke week. Demak'up belooft dat deze remover puffy eyes doet ontzwellen en dat zwarte kringen lichter worden. Deze belofte wordt meer dan waar gemaakt. No more puffy eyes for me. Zwarte kringen heb ik nog niet, maar hopelijk zal dit mirakelpotje er voor zorgen dat ik ze ook nooit krijg. 

Hoe werkt het?
Je neemt een pad. Druk het een paar seconden op je oog. Wrijf. Afhankelijk van de hoeveelheid make-up die je op hebt, neem je ofwel een nieuwe pad ofwel draai je de pad om. 



Demak'up eye make-up remover is te verkrijgen in de supermarkt en kost 3,69 euro voor een potje met 30 pads. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten