zondag 5 juni 2011

Favorieten: Kiehl's Rare Earth Deep Pore Daily Cleanser.

Het is een mondvol: Kiehl's Rare Earth Deep Pore Daily Cleanser.


Zoals de naam het zegt, is het een cleanser voor dagelijks gebruik. Dit product maakt deel uit van de Rare Earth lijn. Alle producten zijn op basis van witte klei uit het Amazonegebied. Deze cleanser heeft als extra bestanddeel diatomeeënaarde. Say what? Diatomeeënaarde is bezinksel uit een rivier waarin skeletjes van eencellige kiezelwieren (diatomeeën) zitten. Hierdoor is de cleanser eigenlijk meer een scrub. Maar een erg zachte scrub en dus uiterste geschikt voor dagelijks gebruik. Bovendien zorgen de ingrediënten ervoor dat poriën minder zichtbaar worden. 

Hoe werkt het?
Bevochtig het gezicht. Breng het product aan door met de vingertippen cirkelvormige bewegingen te maken. Afspoelen met water, en tadaaa, een babyzacht velletje!




Kiehl's Rare Earth Deep Pore Daily Cleanser kost 27,5 euro voor een tube van 150 ml. Ik gebruik het product dagelijks en kom met een tube gemiddeld 14 weken toe. Mijn huid voelt effectief zachter aan en ik heb minder last van oneffenheden. 


Conclusie: ik smeer graag met skeletten van rare beesten in mijn gezicht.
En jullie?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten