zaterdag 11 juni 2011

Finally mine: Sleek Paraguaya

In het Verenigd Koninkrijk kan je ze gewoon in de supermarkt kopen. Ik heb er half het internet voor moeten afzoeken. Ik heb het over het palette Paraguaya uit de Avoir la pĂȘche collectie van Sleek. Uiteindelijk kon ik via Enchantra eentje bemachtigen. 


 De naam van de collectie zegt het al. Het zijn allemaal oranjetinten.




Parfait, Blush, Cameo, Persian orange, Peach gold, Sandstone
Bellini, Redstone, Persimmon, Tangelo, Bittersweet, Stone

Swatches van de eerste rij:

Swatches van de tweede rij:

Bellini (1ste van de 2de rij) is eerder een highlighter dan een echte oogschaduw. 
Bellini

Dit palette is enkel via het internet (of via een citytrip naar London ofzo) te bemachtigen. Ik heb mijn palette via Enchantra besteld en betaalde er 7,25 euro (exclusief zendingskosten) voor. 

Heeft er nog iemand ineens zin in een lekkere perzik?

2 opmerkingen: