maandag 2 april 2012

Beauty bl♥ggers love...Sephora express nail polish remover

Herinneren jullie je deze DIY nagellak remover pot nog? Hoewel het een schot in de roos was, ging mijn hartje toch wel sneller slaan toen ik her en der op verschillende blogs de Express Nail Polish Remover van Sephora zag verschijnen. Bij mijn laatste shoptrip in Parijs nam ik onmiddellijk 2 potjes mee want this little puppy isn't for grabs in ons Belgenlandje!

Klik op de foto voor groter

Klik op de foto voor groter

We  it: 
Zeg nu zelf: een volledige ontlakte nagel in één vingerdraai, sounds pretty darn good! Ik haat, haat, haat rouwrandjes, maar met de ENPR zijn doemscenario's volledig uit den boze.

Mimi ϟ it:
Het product is agressief. Mijn nagels zijn uitgedroogd, mijn nagelriemen zijn gebarsten, mijn huid rondom mijn nagel trekt,...  Niet geschikt voor dagelijks gebruik dus. 

You want it?
Zoals ik al eerder schreef, is dit product niet te verkrijgen in België, wegens geen Sephora. Bummer. Maar! Als je geen retour Frankrijk of Nederland uit de portemonnee of druk bezette agenda getoverd krijgt, is er nog steeds sephora.fr (levert sinds niet zo heel lang ook in België, maar shhhttt, my inner shopaholic/makeupaholic mag dat niet weten!). De prijs is minder agressief dan het product: € 7,90 voor 75 ml (of heel wat vingertjes, want zuinig in gebruik is 'ie dan ook weer!). 

2 opmerkingen:

  1. Hmm, jammer dat hij voor je tegenvalt! Ik heb hem zelf niet, maar ben minstens even nieuwsgierig door alle reviews die ik erover gelezen heb.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb gewoon dikke pech dat ik zo'n gevoelige huid heb... Maar voor de rest ben ik er super blij mee. Tis zo'n gebruiksvriendelijk product!

      Verwijderen