woensdag 4 april 2012

Beauty bl♥ggers love...Lush Lemony Flutter Cuticle Butter

Deed mijn review over de Express Nail Polish Remover van Sephora je een beetje schrikken? Het deel over gedroogde nagels, kapotte nagelriemen en trekkerig huid bedoel ik dan. Never fear, Lush Lemony Flutter Cuticle Butter is here. Zeg dat eens drie keer na elkaar. 

Bijenwas, shea boter, mango boter, avocado olie, citroenolie en zoveel meer delish natuurlijk ingrediënten maken samen één kickass product.




We  it:
Ik denk dat voor veel beauty blogger Lemony Flutter in zijn hoeveelheid uitsteekt boven andere beautyproducten. Ik lees vaak dat ze vrezen dat hun potje nooit leeg zal zijn voordat de houdbaarheidsdatum verstreken is. True that! 

Een ander pluspunt is de veelzijdigheid. In principe is het een nagelriemboter, maar je kan het even zeer gebruiken als een hydraterende crème voor droge voeten,  je kan het vermengen met een ruwe scrub om je huid lekker zacht te maken, ik ken zelfs mensen die het op hun haarpunten smeren,... 

Mimi ϟ it: 
Yeah right! I  Lemony Flutter tot aan het einde der tijden! Kijk maar naar de foto, mijn  potje is bijna leeg. Ish.  Mag ik er nog één giga pluspunt tegenaan smijten? Niet getest op dieren, boom baby!

You want it?:
Spurt naar de dichtstbijzijnde Lushwinkel, klamp een Lushie aan het lijf (ze dragen zwart, zijn erg opgewekt en ruiken zalig lekker) en spreek de magische woorden: "Lemony Flutter!". Voor €9,95 euro ben je 18 maanden gesteld op gebied van nagelriemverzorging.  

1 opmerking: