dinsdag 10 april 2012

Beauty bl♥ggers love... Queen Helene Mint Julep Masque

Hoe vaak heb ik een blogger niet zien tweeten: "Ik heb nood aan Mint Julep" en dacht ik: hmmm, zo'n cocktail kan er bij mij ook wel in. Chance dat ik dat niet antwoordde, want zij hadden het niet over Southern take on a Mojito maar over het gezichtsmasker van Queen Helene. Na maanden twijfelen, heb ik het dan toch aangedurfd. En dit is GEEN overdramatisering. Het laatste muntmasker dat ik gebruikte, zorgde ervoor dat ik twee weken lang met een vuurrood gezicht bezaaid met jeukende waterblaasjes rondliep. Mijn gezond verstand zorgde er dan ook voor dat ik het Mint Julep masker eerst op een klein plekje in mijn hals testte. Soms kan ik een beetje wijs zijn. 




We  it:
Dit masker op basis van Kaolin-klei is super creamy. Veel kleimaskers verbrokkelen al bij het aanbrengen en zorgen ervoor dat je gezicht aanvoelt als karton. Mint Julep blijft smeuïg. Ja, hij droogt uiteindelijk op, maar je kan je gezicht nog bewegen. Het masker trekt goed in, want eens je het afspoelt, voelt je gezicht koel, zacht en gehydrateerd aan. 

Mimi ϟ it: 
De laaiend enthousiaste reviews van andere bloggers deden mij geloven dat mijn pukkels en occasionele mee-eters als sneeuw voor de zon zouden verdwijnen. Dat doen ze dus niet. Akkoord, mijn pukkels zijn minder rood en pijnlijk, maar ze blijven duidelijk zichtbaar. 

You want it?:
Je kan het Mint Julep Masque van Queen Helene in de meeste afroshops terugvinden, maar als je in een gemeente of stad woont waar ze zo'n winkels niet hebben, kan je het gewoon bij Boozyshop bestellen. Voor een pot van 12 oz (340 gr) betaal je 9,95 euro (exclusief verzendingskosten). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten