vrijdag 6 april 2012

Beauty bl♥ggers love...Urban Decay Naked Palette

Deze zagen jullie waarschijnlijk van ver aankomen. Ik denk dat zowat elke beauty blogger dit palet te in haar bezit heeft of op haar wishlist heeft staan. Ik heb lang getwijfeld over de aankoop maar tijdens een shoptripje met vriendin J. besloot ik om er toch voor te gaan. Sort of celebrating the new job.  
We ♥ it:
1. Het is een palette. Speeeeeelgoed!
2. De 12 matte of shimmer kleuren zijn perfect voor dagelijks gebruik maar kunnen evengoed onderdeel uitmaken van een gewaagde look.
3. De extra's! Naked 1 komt met een kwast en een Primer Potion, Naked 2 wordt begeleid door een kwast en een lipgloss.
4. De prijs. 12 * 1,5 gr voor 43,00 euro is hella cheap! Ter vergelijking: MAC Pro Palette Refills kosten ondertussen al 12,00 euro voor 1,5 gr. 

Mimi ϟ it: 
Urgh, de verpakking van het eerste Naked Palette is craptastic. Een velvet buitenkant = magneet voor pluis en haar. Het doosje zelf is van verhard karton en deukt gemakkelijk. Ik ben bang dat ik het ooit op een natte wastafel leg en dat het helemaal wak wordt. Blijkbaar zagen de creatieve geesten van Urban Decay dat er ruimte was voor verbetering want het Naked 2 Palette is van metaal.  Bon!

You want it?:
Lieverds, ik moet jullie weer een beetje teleurstellen. Urban Decay wordt niet verkocht in België (tenzij ik ergens niet van op de hoogte ben!). Ik kocht mijn palette bij Sephora in Parijs voor € 43,00. Like I said, sephora.fr levert ook in België.

1 opmerking:

  1. Ook een van mijn favorieten! Jammer dat Urban Decay nog steeds niet in België wordt verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen