zondag 8 april 2012

Beauty bl♥ggers love...NARS Blush in Orgasm

Het volgende item in de reeks beauty bloggers love is gehypet over heel de wereld. Het is dan ook weer een product dat niet in België te verkrijgen is. Ik vond het mijne 6000 km van huis. Ik heb het over NARS Blush in Orgasm.



We ♥ it:
Deze prachtige blush is geschikt voor elke huidstype en huidskleur. Shimmer roze met een zacht oranje ondertoon. Afhankelijk van je eigen huidstint zal deze blush neigen naar roze of peach. 

Mimi ϟ it:
Als jullie op de foto klikken kunnen jullie het duidelijker zien: hobbeltjes en bobbeltjes. What the? Soms breekt een hobbeltje af. Weird. 

You want it?:
Don't worry,  je moet niet helemaal naar Amerika vliegen om een NARS Blush te kopen. Sephora biedt alweer soelaas. Heb ik altijd al eens willen gebruiken in een blog post, soelaas. Aaaaanyway... Op sephora.fr kost dit lieverdje 29,00 euro. Niet goedkoop, I know! Maar seriously, you'll love it!

4 opmerkingen:

  1. Deze heb ik nog niet! Heb wel een blush van Sleek, Rose Gold, die erop zou moeten lijken, al kan ik niet vergelijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Peachy Keen van ELF zou er ook op moeten lijken, maar dat doet het dus niet. Ik hoopte op een goedkope dupe want 29 euro is een beetje teveel van het goede :p

      Verwijderen
    2. Is die te koop in Nederland?

      Verwijderen
    3. Voor zover ik weet, kan je deze niet kopen in Nederland. Maar je kan em wel bestellen via sephora.fr => levert in Nederland

      Verwijderen