donderdag 26 april 2012

Le creuset = l'amour!

Al jaren droom ik van een grote Le Creuset kookpot of cocotte. Hetgeen dat me tegenhield? De prijs! 229,00 EUR voor één kookpot is veel. Maar toen mijn schoonmama mij voor kerst mini cocottes gaf, wist ik het zeker: Le Creuset is absoluut zijn geld waard!

Wat ik verder zo leuk vind aan Le Creuset is dat het merk van iets oerdegelijks toch iets hips weet te maken door slim op de trends in te spelen. Kijk maar naar deze mooie pastelkleurige mini's!



Zijn ze niet schattig? Maar it isn't all about the looks. Deze potjes zijn geweldig! Le Creuset heeft er een speciaal kookboek aan gewijd, genaamd (wat ook anders) Mini Cocottes. Hoofdgerechtjes, bijgerechten en zelfs desserts, deze potjes kunnen het allemaal aan. 

Voor een set van 3 mini cocottes betaal je 46,90 EUR. Prijzig, maar deze schatjes gaan een leven lang mee! Want zoals ik al zei, oerdegelijk zijn ze zeker!

1 opmerking:

  1. Schattig zijn ze idd wel! Die oerdegelijke oranje versie vind ik niet zo mooi maar ik kan wel begrijpen dat je er goed mee kan koken.
    In Roermond is er een outlet winkel van le creuset en volgens mij scheelt dat enorm. Het is best een grote winkel.

    BeantwoordenVerwijderen