maandag 16 april 2012

Preview - OPI New York City Ballet

OPI kondigt de lancering van zes nieuwe tinten in de Softshades collectie aan. Denk jij nu, softshades, he? Dit zijn nagellakken met diverse grote glitterdeeltjes die je op de natuurlijke nagel kan dragen of over een andere kleur voor extra glans en dimensie. 



Voor de New York City Ballet collectie werkt OPI samen met, wel, duh, de New York City ballet gemeenschap. OPI put inspiratie uit de dansers, choreografieën en kostuums en creëerde een reeks van zachte, vrouwelijke tinten. Kijk, en vooral, droom mee!


Barre My Soul
This sheer beige is gorgeous, and that’s the “naked” truth.




You Callin' Me a Lyre?
This ascending pink hits all the right notes.



Don't Touch My Tutu!
Hands off this wispy white -- it's all mine!



Care to Danse?
This lilac is up-to-the-minuet in fashion.



My Pointe Exactly
See? This gorgeous sheer gray has been right all along!



Pirouette My Whistle
Drink up! This silver sparkle is just what you need.


Mini's
My Pointe Exactly, Don't touch my tutu, Care to danse? Piroutte my whistle


Pretty much? 

Zoals gewoonlijk zijn de adviesprijzen 13,95 euro voor de fullsized flesjes en 17,90 euro voor de set van 4 mini's. Urgh, and I want them all! Behalve You callin' me a Lyre? Die vind ik net een tikje te zacht roze. 

Verkrijgbaar vanaf mei 2012. 


  

3 opmerkingen:

  1. Ik kreeg vandaag een mailtje dat je ze gratis bij een proefabonnement van het magazine "red" kreeg. dan betaalde je 15 euro voor 6x het magazine en de lakjes. Maar ik ken dat boekje niet, volgens mij iets uit NL? Ik ben benieuwd naar de swatches in elk geval :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Red is idd een Nederlandse magazine. Ze zouden dringend eens zo'n leuke dingen voor ons belgjes moeten doen! Zoals de glossybox!

      Verwijderen