woensdag 18 april 2012

Lente wishlist



1. Alexander McQueen De Manta leather clutch in papaya (430,00 EUR). Dit model staat al een eeuwigheid op mijn wishlist. In december 2011 had ik 'em bijna meegenomen uit London, maar de kleur kon me maar voor 90% bekoren. Maar deze mooie oranje naar peach neigende editie schreeuwt: koop me!
2. Ciaté Caviar Manicure Set - Black Pearls (18,00 GBP). Zoals jullie op op de foto kunnen zien, is dit stylish manicure setje uitverkocht. Dammit!
3. Asos Ark Leather Wedge Ankle Boots (112,07 EUR). Ik ben ondertussen al een jaar op zoek naar een perfect paar Wedge Sneakers. Dit paar is nu niet exact waar ik naar op zoek was, maar hier zou ik al heel tevreden mee zijn!
4. Asos Book Clutch (32,96 EUR). Adorable! Dit is gewoon een hebbeding. Te cute voor woorden!
5. Givenchy Mister Radiant Body (45,50 EUR). Aangezien ik tijdens onze citytrip naar New York eindelijk een kleurtje kreeg, ben ik terug beginnen hunkeren naar een sunkissed look. Deze gel bevat bolletjes die openbarsten op je huid en zorgen voor een instant bruin tintje. 
6. Marc Jacobs Splash Tropical Collection in Rain en Hibiscus (46,00 EUR voor 100ml). Ik ben al jaren fan van Marc Jacobs Splash. Rain en Hibiscus lijken mij erg aangename en vooral zomerse geuren.
7. Miu Miu Snake Effect Leather Brogues (360,00 EUR). Het leven door een roze bril zien is zo passé, het leven bewandelen op roze schoenen is veel leuker. En stylisher, niet?
8. Asos Double Triangle Flash Earrings (13,19 EUR). Very 80'ies, but then again, I was born in the 80'ies!
9. Givenchy Mister Radiant (34,00 EUR). Omdat ik maar moeilijk enkel mijn lichaam kan inwrijven met  Mister Radiant Body: Mister Radiant voor het gezicht. 
10. Yves Saint Laurent Rouge Volupté in Frivolous Pink (29,90 EUR). Ik wil al langer een lipstick van YSL uittesten en deze babyroze versie lijkt me ideaal!

2 opmerkingen:

  1. Mooie wishlist! De YSL lipsticks vind ik zelf hemels, en ze hebben natuurlijk een prachtige verpakking :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De verpakking is net een juweeltje! Zelf mn hubby vindt ze mooi!

      Verwijderen