woensdag 25 januari 2012

New in - Chanel

Ik geef het toe! Ik ben verslaafd aan de geur van Chanel N°5. In augustus ging ik voor de bijl en kocht ik het parfum. Een paar dagen later kocht ik de zeep. En nog een paar dagen later kocht ik de deodorant. Ik ben heel zuinig met het parfum en eerlijk, je hebt er maar weinig van nodig om een hele dag een lekker wolk Chanel N°5 rond je te hebben hangen. Mijn zeepblok is ondertussen op. Ik denk dat ik er een 15tal badjes/douchebeurten over gedaan heb.Op zich heb ik er dus maar weinig wasbeurten uit gekregen. Zeer spijtig, want het spul ruikt formidabel! Ik zou graag een nieuw stuk kopen, maar het feit dat het stuk zo snel op was, houdt me tegen. Het is namelijk geen goedkoop product! Maar bon, deze opvatting geldt niet voor de deodorant: de hoofdrolspeler van dit artikel.

I admit! I am addicted to the scent of Chanel N°5. In august I caved in and bought the perfume. A couple of days later, I bought the soap. Another couple of days later, I bought the deodorant. I'm not very liberal in using the perfume, but to be honest, you only need a little to be surrounded with the nice scent of Chanel N°5 all day long. The piece of soap is long gone. I think I was able to get 15 baths/showers out of it. Not at all the amount I was hoping for. It's a shame because it smells amazing. I would like to buy a new piece, but the fact that it ran out that quickly, refrains me from the purchase. It isn't a cheap product! Anyway, this all isn't the case for the deodorant: the star of this article. 




De deo van Chanel N°5 is een natte deo, waardoor je deze eigenlijk als een soort van bodymist kan gebruiken. Ik gebruik mijn bus zowel als deo als bodymist, maar soms spray ik het zelfs in mijn haar. Just, cause. Zelfs na dagelijks gebruik sinds september, zit er nog steeds een bodempje in de bus. That's the way I like it! 

The Chanel N°5 deodorant is a wet deodorant, so you can actually use it as a sort of body mist. I use mine as a deodorant and as well as a body mist, and sometimes I even spray it in my hair. Just, cause. Even after daily use since September, I still have some product left in the bottle. That's the way I like it!

Ondertussen heb ik me een nieuwe bus aangeschaft, want ik wil echt niet zonder te komen zitten. Voor een fles van 100 ml betaalde ik ongeveer 27 euro bij Planet Parfum. De normale verkoopprijs is ongeveer 34 euro maar met een klantenkaart (nieuw bij Planet Parfum!) krijg je 20% korting op bepaalde producten.

I even purchased a second bottle, because I really don't want to run out. A bottle of 100ml set me back for about 27 euros at Planet Parfum. Normally, the price is 34 euros, but with a customer benefits card (new at Planet Parfum!) you get a 20% discount on certain items.

Oh ja, doordat het een natte deo is, kan je deze gemakkelijk overhevelen naar een reisflesje.

Oh yeah, because it's a wet deodorant, it's easy to siphon over in a travel sized bottle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten