woensdag 18 januari 2012

I love me some Aussie!

Tijdens onze korte citytrip naar London was ik vooral op zoek naar schoenen, juwelen en haarproducten. Bij Boots hoopte ik een shampoo te vinden op basis van olie. Het maakte niet uit van welk merk, zolang er maar olie in zat, want mijn haar was in desperate need of some oil. De absurd droge winter had mijn haar geen goed gedaan. Mijn haar was droog en elektrostatisch. Zelfs mijn geliefde Cynthia Sylvia Stout van Lush kon geen hulp bieden. 

Een beetje overdonderd door het aanbod, besloot ik te gaan voor een shampoo van het merk Aussie. Tot mijn trip naar London had ik nog nooit van het merk gehoord. Het eerste dat ik zag toen ik in St. Pancras aankwam, was een groot reclamebord van Aussie: "There's more to life than hair, but it's a good place to start." Euhm, hell to the yeah!  

Aangezien er een speciale actie was, namelijk 3 normal sized producten voor 10£, koos ik naast de shampoo en conditioner (altijd een winnend team) nog voor leave-in conditioner spray. 

During our short city trip to London, I was looking for shoes, jewellery and hair products. I was hoping to find some oil based shampoo at Boots. It didn't matter what brand, as long as it was oil based, cause my hair was in desperate need of some oil. The absurdly dry winter didn't do my hair any good. It was so dry and static. Not even my beloved Cynthia Sylvia Stout from Lush could offer some relief.

A bit overwhelmed by the offer, I decided to purchase shampoo from Aussie. Until my trip to London I hadn't heard from the brand. The first thing I saw when I arrived at St. Pancras was a big billboard for Aussie: "There's more to life than hair, but it's a good place to start." Erm, hell to the yeah!

Since there was a special offer, namely 3 normal sized products for 10£, I not only went for the shampoo and conditioner (always a winning team) but also for the leave-in conditioner spray.


Miracle Moist Shampoo x Conditioner - Deze shampoo en conditioner bevatten Australian Macadamia Nut Oil en zijn geschikt voor droog haar, beschadigd haar of haar dat een beetje ongelukkig is. Ze konden evengoed voor Mimi's haar op de fles schrijven. De geur van het product is gewoonweg zalig. Zoet zonder zwaar te zijn. Love it! Ik hou van lekkere geurtjes, vooral bij haarproducten. Ik word er helemaal kalm van wanneer je door je haren gaat en een zweem shampoogeur opvangt. Maar goed, werken deze producten ook? Nogmaals, hell to the yeah! Deze shampoo en conditioner zijn vloeibare kappers. Mijn haar valt geweldig, ziet er super gezond uit en voelt zijdezacht aan. Aussie zelf noemt deze producten "liquid relief for thirsty hair" en ik kan hen geen ongelijk geven. 

Miracle Moist Shampoo x Conditioner - This shampoo and conditioner contain Australian Macadamia Nut Oil and are perfect for dry hair, damaged hair or hair that is a bit unhappy. They could have written For Mimi's hair on the bottle. The scent of the product is awesome. Sweet without being heavy. Love it! I love nice scents, especially in hair products. I always get a mellow feeling when I catch a whiff of shampoo smell when I run my hands through my hair. Anyway, do these products work? Again, hell to the yeah! The shampoo and conditioner are liquid hair dressers! My hair falls amazing, it looks super healthy and it feels silky smooth. Aussie calls these products "liquid relief for thirsty hair" and I cannot argue with that!

Miracle Hair Insurance - Deze leave-in conditioner bevat Jojoba Oil en is uiterst geschikt om dagelijks te gebruiken als soort van pick me up voor jouw haar. Het beschermt en voedt zwak en vermoeid haar. Ik gebruik deze spray voor ik mijn haar borstel. Het maakt mijn haar gemakkelijker doorkambaar en het zorgt ervoor dat mijn haar niet in de hoogte gaat. Zoals ik al zei, elektrostatisch! 

Miracle Hair Insurance - This leave-in conditioner contains Jojoba Oil and is perfect for daily use as a sort of pick me up for your hair. It protects and nourishes weak and distressed hair. I use this spray before I brush my hair. It makes my hair easy manageable and it keeps it from reaching for the skies. Like I said, static!

Ik gebruik deze producten ondertussen meer dan een maand en ik ben verliefd. Ik ben al stiekem online retailers aan het opzoeken want ik wil niet zonder te komen zitten. Inderdaad, online, want dit geweldig merk is niet te verkrijgen in België. Boe! Onze noorderburen hebben geluk, zij kunnen Aussie gewoon bij Etos vinden. 

I'm using these products for a little more than a month and I'm in love. I'm already secretly looking for online retailers cause I don't want to run out. Yes, online, cause this awesome brand cannot be found in Belgium. Boo! Our northern neighbours are the lucky ones, they can purchase Aussie at Etos

Meer info: aussiehair.com
More information: aussiehair.com


2 opmerkingen:

  1. Amai wat een goeie deal seg, 3 producten voor 10 pond! Ik ben ook Belgje maar woon heel kort bij de NL grens waardoor ik mijn eerste aussi product al bij de etos ben gaan halen een hele tijd terug. Ik heb de shampoo voor volume en vind hem geweldig. Ik ga zeker nog meer van aussi proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil het liefst alles uittesten! Geeft de volumeshampoo echt volume? Want ik zou toch graag eens echt big haar hebben!

    BeantwoordenVerwijderen