vrijdag 27 januari 2012

Maand van de preventie.

De personen die mij op Facebook of op Twitter volgen, hebben al vaker foto's zien passeren van mijn twee katten, Ziva en Charly. Ik hou zielsveel van mijn katten en dus wil ik er zeker van zijn dat ik nog vele jaren met hen kan doorbrengen. Af en toe eens naar de dierenarts gaan, is dan ook geen overbodige luxe. 

Voor eigenaars van katten en honden heb ik heel goed nieuws. Savab-Flanders (Small Animal Veterinary Association Belgium - Vlaanderen) heeft de handen in elkaar geslagen geslagen met Hill's Pet Nuitrition. Deze samenwerking heeft geleid tot de campaigne "Maand van preventie". Gedurende heel de maand februari kunnen eigenaars met huisdier naar een deelnemende dierenarts gaan voor een gratis onderzoek. Let wel, dit onderzoek beperkt zich tot een check-up van gewicht, oren, ogen, gebit, hart en longen en omvat dus geen röntgenfoto's, bloedafname, verdoving, e.d.m. 



Geïnteresseerd? Registreer je dan op de website van Maand van de preventie en maak een afspraak bij één van de deelnemende dierenartsen.  Tijdens je afspraak breng je het gezondheidsformulier (zie website) mee dat door de dierenarts ingevuld en teruggestuurd zal worden. Voor elk ingevuld en teruggestuurd formulier zal Hill's €1 geven aan de VZW Belgisch Centrum voor Geleidehonden. Hoe geweldig is dat?


Ik ga alvast een afspraak maken voor Ziva en Charly. Iets zegt me wel dat zij net iets minder enthousiast dan mij zullen zijn. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten